My milkshake brings all the boys to the yard.

Idag har varit en dålig dag!
Hah, vilken härlig början på ett inlägg.
Har haft sjuk migrän hela dagen och bara varit superirriterad!
Jag hade planerat långpromenad, men vi åkte till ICA istället.
Vi har köpt annan ersättning till Lilja!
Hon blev inte mätt några längre stunder innan, får se om det funkar bättre med denna maten.
Stackarn är alltid hungrig.
När Dick pussade henne började hon amma från hans näsa, tvivlar på att det kom nån mjölk...
Möjligtvis snor.
Fast det kommer typ ingen mjölk från mina bröst heller...
Innan kunde jag skoja om att det blev milkshake om jag hoppade upp och ner...
Nu kan jag inte ens det längre!
Det är bara sorgligt om jag hoppar upp och ner nu för tiden...
Ingen milkshake, bara jordbävning.

I helgen tränade jag, det var riktigt skönt!
Dick blev lite orolig och sa: "Asså, jag vill inte att du får stora muskler!"
Bara det fick mig att planera min framtid som sveriges starkaste kvinna.
Vadå du vill inte?!

I veckan ska jag träna, babysimma, träffa vänner och umgås med familjen.
Kanske t.o.m beställer tid till frissan!
Det du!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0