Myskoprickar och UFC

Igår var jag och Dick bebisfria i några timmar, så vi gick ut och åt!
Vi åkte till Lund och gick på en indisk restaurang och lekte nyförälskade...
Det var mysigt, jättemysigt!
En tjej som jobbade där frågade på engelska om vi ville ha nåt mer när vi ätit upp. Då klämde jag till med min superbrittiska accent som lät ungefär såhär: "Neu thank yeu!"
Dick bara kollade på mig och sa: "Du har kollat för mycket på Hem till gården!"
Då lämnade vi Lund och åkte tillbaka till Höör för att hämta det lilla monstret hos mamma.
Väl hemma väntade en UFC-gala, vin, öl och popcorn!
En riktig grabbkväll om man bortser från att 2 tredjedelar av alla personer hade kvinligt kön.
Galan var inte så bra... Inga superbra matcher direkt och i den matchen som spelade stor roll förlorade han som vi höll på!

Idag har vi åkt till Arlöv och köpt en ny babysitter till Lilja och ett babygym.
Vi har varit allmänt sega och trötta.
Fick förresten besök av ett spöke igår... Jag är totalt supersäker på att det var Dicks skyddsängel!
Vi tog kort när vi skulle kolla på galan, då såg jag att Dick hade flera blåa prickar runt sig. Dom syntes bara på korten, inte i verkligheten. Vi bytte plats för att se om dom var vid mig oxå, men på mina kort var där ingenting. Vi bytte tillbaka igen och då var prickarna tillbaka runt Dick fast på ett annat ställe, dom flyttade sig hela tiden! Myyyysko!
Nu höjer säkert flera stycken på ögonbrynen och undrar hur mycket vin jag fick i mig igår... Men vi har faktiskt bildbevis!


Dicks myskoprickar...


Mysko-Jabba ligger och myser med mina pyjamasbyxor.


Såhär glad var jag när Rich Franklin förlorade...


Liljas nya babysitter som vibrerar och har sig. Jabba i bakgrunden tycker
att kartongen är roligare.

Ny vecka snart... Dags att vara nyttig igen... Bläääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0