Promenist? Javisst!

Igår var jag och Aki ute och motionerade.
Jag var rädd att Lilja skulle frysa ihjäl i vagnen, men Aki sa att man kunde se på kinderna om hon höll på att kola vippen.
Om hon skulle få vita prickar så började hon få köldskador.
Som tur var såg Lilja inte ut som en salami, så jag slutade oroa mig.
Vi hade väldigt trevligt!... Ända tills vi kom in, för där var Dennis.
Lilja är inget stort fan av Dennis! Hon bara skrek, så vi åkte hem igen...
Då blev Lilja snäll.

Idag var oxå en bra dag, för Dick var hemma! Weeeiii!
Vi promenixade ut med vagnen runt Vaxsjön.
Det var jättemysigt och fint!
Solen sken och folk åkte skridskor och fåglarna kvittrade och gubbar gick runt med sina töntiga stavar och hundar och blablablabla...
Det värsta med såna dagar är nog att alla ser hur jävla sunkig man är om man är osminkad.
Det lyser lixom överallt runt en så varenda liten prick syns och håret bara glänser av fett.
Men det gör inte så mycket...
Lilja hade på sig en olagligt ful overall så man kan ju hoppas att folks fokus låg på henne istället.
Men det kvittar vad hon har på sig... Hon är alltid världens sötaste bebis!


Var e min lilla älsklng?...


Där e hon!


Jag med min rövlucka(?) öppen


Nandu


Sjön


Mina älsklingar!


Mamma Mongo


Herr Påfågel


Nu ska jag natta Lilja!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Maaar

Shit vad fint ni har det där!

2009-01-08 @ 16:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0