Arg psychobitch!

Sanera lånade ut sin älskade Twilight-bok till mig igår.
Har läst halva boken, samtidigt som jag legat och rodnat och fnissat som en liten trettonåring.
Jag HATAR böcker som man blir kär i, för det är skitjobbigt att sluta läsa.
Men samtidigt är det skönt att få läsa lite och komma bort från verkligheten, för jag har verkligen förvandlats till ett monster den senaste veckan.
Mina hormoner är inte nådiga... mot någon!
Jag blir så trött på mig själv!
McLovin' är nog tacksam att han får åka till jobbet, och det är jag med, annars hade jag nog haft ihjäl honom.
Jag har nämligen kommit på att allt som händer mig och min kropp just nu är hans fel.



Något som jag märkte under förra graviditeten var att min ångest blev värre, självklart har den blivit det denna gången med...
Underbart!
Nu är man inte bara elak och dum i huvudet, man ska gå runt med konstant dåligt samvete och ångest över allt med.






MEN...
Jag är ändå världens lyckligaste! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0