Böter...

Jag är äckligt kär i en kille som bor i en bok...
Snuskigt!
Visst, jag är fortfarande lite kär i min egen man... Men han har inga planer på att bli vampyr, så han ligger bara 2:a på min lista nu.
Men skit i det nu... Jag kommer kanske över det.
Jag har ju kommit över tiden då jag var kär i Backstreet boys  ;)

Idag var trevligt... Ända tills jag skulle åka hem och fick reda på att jag hade fått böter(400 kr) för att jag glömt trycka biljett.
Jag hatar Lund!
I Höör kostar det inget att parkera, så om Marran vill se mig igen får hon komma hit, för jag orkar inte cykla till Lund och jag tänker definitivt inte betala för att parkera min bil på en grusplan!
Det är ju helt knasigt!

Nu ska jag somna Brallan, hon har haft en händelserik dag, så hennes hjärna behöver vila...
Sen kommer McLovin' hem och då ska vi ha preggo-mys.




Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0