Förlåt... Eller nåt!

Vi har alltid fisit fritt i vår familj...
Tills min förra graviditet, då blev folk som ens harklade sig bredvid mig mordhotade.
Så nu har vi kompromissat, man får släppa sina kroppslukter, sålänge man säger: "Ursäkta mig!" efteråt.
En viss person i vår familj drar lite väl nytta av detta, tycker jag...

Jag och McLovin' ligger och ska sova...
"Jag ska fisa dig på benet!"
"Varför då?"
"Jag gör det!"
"Jaha, men varför?"
"HAHAHAHAHA! Nu gör jag det!"
(McLovin' lägger av en exploderande fis)
"HAHAHAHAHHAHAHAHHAAA! Hur kändes det?"
"Va?"
"Ja, gjorde det ont?"
"Men... Du är så jävla blåst!"
"Hahahahhaa, sved det mot ditt ben?!"
"Men, godnattt."
"Godnatt, jag älskar dig."
"Älskar dig med."

Lite senare...
"Ursäkta att jag fes..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0