Huliganen.

Helgen har varit hektisk, jag vet inte vad vi har gjort egentligen, men fort gick det.

Idag jobbar McLovin' dagtur, det känns ganska skönt att ha kvällen tillsammans istället.
Lill-Allan Bajsbrallan är på huliganhumör idag.
Just nu står hon bredvid mig och sätter igång klockradion, river/slår Dexter på näsan och försöker ta sönder ljuslyktorna(snacka om simultamförmåga!).
Jag tror varje gång att Brallan ska krossa en, men det slutar alltid med att McLovin'(den jävla klumpen) tappar/knuffar/puttar dom i golvet, så dom flyger i miljoner bitar.
Han är säkert skyldig mig 4 nya lyktor nu.

Usch, jag vet inte vad jag ska göra idag!
Städningen är avklarad och jag kan inte rida förrän McLovin' behagar komma hem.
Kom och roa oss!
NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0