Rövskit!

Home alone-dagen blev inte så barnförbjuden.
Det enda "vuxna" vi gjorde tillsammans var att "kasta vatten" på varandra i duschen.
Kanske inte så vuxet iofs...
Men det var iaf trevligt att vara barnfri ett tag.

Idag är en helvetesdag, jag vill ligga naken på golvet, lyssna på musik och dö.
Varför?
För att det är varmt, Brallan är ond och jag har inga cigg!

Men Emma har förbarmat sig över mig och kommer hit och leker langare.
Gulligt tycker jag!

Nu ska jag gå ut i köket, dricka vatten, lyssna på när Brallan skriker och själv vädja mot sovrummet:
"Snälla, Lilja, mamma kommer snart!"

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hm........................

2009-07-01 @ 15:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0