The most radical thing is to do what your heart tells you to...

Oooooooo...
Jag hittade min gamla The Ark skiva, så jag lyssnade på den när jag städade ur mina garderober!
Vilka flash backs man får!
Kommer ihåg när jag var på deras konsert i Lund(för ca 200 år sedan).
Jag stod där i mina randiga knästrumpor och kände mig som världens lyckligaste tjej. 
Det som ekade i min hjärna då var väl ungefär detta:
"Wow, wow, wow, wow, wow, wow WOOOOOOOOW!"

Här kommer en liten snutt av en favorit!

I could punch your face,
when you say I´m good.
I could dress in lace and paint my face,
and go out on a cruise
in the neighbourhood.
Become a prostitute,
or become a priest.
I could fuck anyone,
every girl, every boy.
At least one in every town,
that´s to say the least.
Wouldn´t that be radical?
Wouldn´t that be radical?


But the most radical thing to do
is to love someone who loves you.
Even when the world is seemingly telling you not to.
I don´t know what´s wrong or right,
but I know what´s worth a fight.
The most radical thing is to do what your heart tells you to.
´Cause I do assure you
that I do adore you.
(...)

:D

Jag blev verkligen konsert-sugen nu!
Det är så jäkla skönt att stå och lyssna på ett bra band live.
Nästa år blir det nog Hultsfredsfestivalen för min del!

Kommentarer
Postat av: maaaran

Amen to that!!!

2009-08-01 @ 11:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0