Tönt!

Jag känner mig verkligen risig!
Jag är sjuuuuukt trött, orkar knappt ta mig upp på morgonen, och jag gråter för ALLT!
Igår fick jag hålla tillbaka tårarna när Kenny dog i South Park... Hallå!?
Kenny dör för fasen i varje avsnitt!

Usch, nej! Jag får verkligen ta och man up!

Vi var förresten på ICA innan allt födelsedagsmys började igår, och helt plötsligt skulle jag ha majonäs och pickles och allt annat som jag var sugen på just då. Som jag för den delen aldrig kommer att äta, eftersom jag mår illa av det mesta. McLovin' bara suckade och tyckte att jag var jobbig. Jag tvivlar på att jag får åka och handla igen innan bebisen kommit ut.

Jaja...
Nu ska jag iaf lyssna på musik och dansa med Brallan.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0