Anus...

Åååååhhhhh!
Jag är beroende... Av Twilight.

I måndags åkte jag till Sanera och lånade fler Twilight-böcker(2:an och 3:an).
Idag ringde jag henne i panik, och det lät ungefär såhär:
"Är du inte färdig med 4:an snart?"
"Va?! Är du störd?"
"Ja, läs ut sen nu så jag kan få läsa den."
"Hur har du lyckats läsa ut dom andra redan? Var har Lilja varit? I en bur?"
"Nej, Dick har passat henne."
"Jaja, jag ska läsa ut den, bara typ 20 sidor kvar."
"SKYNDA DIG!"
"Ja, hejdå."
"Hejdå!"

Lite senare ringde jag upp igen och frågade massa frågor om vad som kommer hända i 4:an(vill inte avslöja för mycket här för er som inte läst dom än och kanske tänker göra det, så jag skriver inte vad jag frågade). Sanera har redan berättat lite flyktigt när jag läste ut ettan vad som händer senare, men efter den 3:e boken fick jag inte riktigt ihop det.
Så jag ringde och frågade mina frågor...
Då säger hon bara:
"Ja, dom *piiiiiiiiiiiip* och sen *piiiiiip*när hon *piiiiiiiiiiiip*"
"Men dom hade ju bestämt ett datum i 3:an och det går ju inte ihop med hur allt går till i 4:an!"
"Men åååååååååh! LÄS BOKEN!"
"MEN BERÄTTA!"
"Nej, jag äter hejdå!"
Och då slänger den dumma lilla fisen praktiskt taget luren i örat på mig.
Fy faaaaaaaaaaaaasen, säger jag bara!
Behandla en havande kvinna på det viset?!

McLovin' är iaf lättad att jag inte har nåt att läsa längre...
Igår frågade han om jag faktiskt kunde vara lite social och sitta i vardagsrummet och läsa.
(Edward var borta ett jäkla bra tag i boken, så det gick väl bra.)
"Ja, jag kan faktiskt sitta hos er, det är ju inte precis så att jag behöver ligga i sängen för mig själv och läsa... Förrän Edward kommer tillbaka."
McLovin' bara morrade åt mig, och sa att han inte ville att jag skulle läsa dom böckerna mer.

Men iaf!
Sanera, om du vill bli förlåten för ditt bajsiga beteénde måste du nog genast komma hit med choklad och berätta allt du vet...

Annars!.........

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA :) Sweet! Morrade han verkligen åt dig? Det bor kanske en liten Edward i honom ändå ;) Btw, jag har läst ut 4:an nu så du kan få den imorgon + en låda choklad.. Jag ber om ursäkt min gravida vän ;) <3

2009-07-23 @ 23:00:47
URL: http://taannas.blogg.se/
Postat av: Me ;)

Åh, inte kan jag vara arg på dig, sötröv. Du är förlåten!

2009-07-23 @ 23:14:55
URL: http://sebra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Aw, du är väl en sötgump du :) PUSS

2009-07-24 @ 21:56:43
URL: http://taannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0