Men stööööööör!

Jag kan ärligt säga att jag hatade vår Maja-katt inatt.
Hon måste ha en kraftig personlighetsstörning!
Hon gick runt och mjauade(HÖGT) och kallade på sällskap hur jävla länge som helst, sen när dom andra katterna kom i närheten av henne, började hon morra som en hel hund.
När hon hade hållt på en timme(!) öppnade jag dörren och slängde ut henne.
Mmmmm, jag vet! Vad hemsk jag är... Men det var antingen det, eller dränka henne i vasken.

Idag jobbar McLovin'.
Han har dagturer nu, det är ganska skönt att han kommer hem innan kvällen.
Jag och Brallan vet inte riktigt vad vi ska göra idag, vi är trötta.
Vi kanske går en runda, eller hälsar på Sandra i Lund, eller löser alla världsproblem.
Vi får se...

Tjo!



P.S
Till alla er som undrar om man kan få lavemang innan en förlossning(många frågar mig) p.g.a att det är pinsamt att bajsa på sig:
Skit på bara! Man ligger naken på ett bord med massa människor som tittar rakt upp i kissemurran på en. Man har inte så mycket värdighet kvar, så man kan lika bra bajsa ner sig oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0