Besök av en vän.

Här sitter jag med Sandra!
Hon tjatar om att bli tjusig till Beach 2009...
Jag ställer själv in mitt mål på Beach 2020, känns bättre att slippa få prestationsångest. Speciellt eftersom jag har en förkärlek till snorkråkor, och just nu finns det gott om dom i min näsa... Och i Liljas för den delen.
Sandra har gjort sushi, hon hittade en lax i fiskdisken på City Gross...
Hennes egen fiskdisk är lite ensam just nu... Nån som vill flytta in?
Hon sitter just nu och välkomnar alla med öppna armar: "Komsi, komsi!"

Dexter mår inte alls bra ikväll...
3 såna här har han slängt upp!



Sandra tror det är en råtta, jag gissar på bajs... Eller möjligtvis en squash.
Vem som har rätt lär vi aldrig få veta.
Det enda vi vet är att McLovin' fick torka upp dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0