Blodkorv!

Vi såg Twilight igår...
Eller rättare sagt Jag såg Twilight igår, McLovin' låg bara och sov och var tråkig.
Den var iaf superbra! Att visa mig vampyr/varulfsfilmer är samma som att sätta i en p-rulle i DVD:n.
Sååååååååååååå hett!
När filmen var slut väckte jag McLovin' och frågade om vi kunde ha lite coolt vampyrsex, då svarade han:
"Höhö, vill du ha en blodkorv? Höhöhö!"
Efter det tyckte jag det var bättre att vi sov!

Idag har jag varit i stallet och fixat Mea, hon har fått nån sorts hovröta.
Hela jag stinker bara tjära nu, trots skrubbningar i duschen så min hud nästan gick av.
Snart ska jag sminka mig i hopp om att se mänsklig ut, vi ska till McLovin's pappa och grilla.
Det ska bli trevligt.

Det var allt för idag!
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0