Bröllopsdag!

Idag firar jag och McLovin' vår bröllopsdag!
Jag ska bjuda på middag och bio i Lund, och sen kanske en massage om han sköter sig. :)
Jag har fixat hemlig barnvakt(svärmonstret), som kommer hit och passar Lilja när vi åker, så att McLovin' kan få klämma på mig hur mycket som helst utan en svartsjuk bebis hängandes på armen!
Och han vet inget än! ;)
Han tror att vi ska ha Lill-Allan Bajsbrallan med oss på utfykt.
Storslagna planer, storslagna planer...

Förresten, för er som undrar... Midsommar firade jag, Sandra och Råttan tillsammans i mitt uterum med vars en flaska vin.
Det var nice!

Nu ska jag göra mig fin...

Tjo!

Kommentarer
Postat av: emelie

Hoppas ni får en bra dag!

2009-06-21 @ 12:56:38
URL: http://emmelisafisa.blogg.se/
Postat av: martina

har ni nu sparat flaskan ni fick av mig till er ett-årsdag?? kram

2009-06-21 @ 15:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0