Byxlös bebis!

Här sitter jag för ovanlighetens skull!
Jag har planer... STORA planer!
Men vad det är får ni reda på nästa vecka, nu är dom hemliga.

Jaja, iaf...
Idag har jag inte gjort någonting!
Jag har bara pillat och fixat lite här hemma och mamma kom hit och åt sill.
Hade tänkt åka till stallet sen när McLovin' kommer hem, men han är nog inte så pigg på det.
Jag ska försöka övertala på ett bra sätt... Lixom försöka få det att låta som om det var hans idé.
"Välkommen hem, älskling!"
"Tack! Allt bra?"
"Usch! Jag är så stressad, måste städa, har inte fått någonting gjort idag!"
"Men, sluuuta! Kan vi inte göra nåt annat?"
"Okeeeeeeej, då! Vi struntar i att städa hela huset och åker till stallet istället, om det nu är det du så gärna vill."
"Ja! Vad kul!"

Ungefär...

Lill-Allan bajsbrallan har jag burat in för kvällen...



Det känns tryggt!

Nu ska jag joina henne i buren(lekhagen, som det så fint heter), vi ska leka med(se; Slå på) dockor.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0