Detta är en rubrik.

Idag började som en seg dag!
Jag vaknade med halsont som vanligt, seriöst, det måste vara nåt fel på mig.
Jag blir aldrig frisk.
Mamma har tjatat på mig länge att jag ska gå och ta prover, men jag är så jäkla snål och rädd.
Jag tänker inte ge sadistvårdcentralen massa hundralappar för att dom ska få sticka mig i armvecket!
"Hoppsan, ditt kärl sprack. Andra armen!"
"Jag hittar ingen bra ven, jag provar här. Ojdå!"

Nej tack!

Men skit i det...
Igår provade jag min nya sadel, den var sjukt skön att sitta i, har aldrig varit med om något liknande. Rekommenderar den starkt!
Och idag(min svensklärare hade blivit djupt besviken på mig nu. "Börja aldrig en mening med Och, Sofia.") har jag fikat med Aldi, Anna och Issen. Sen lämnade jag Lilja hos mamma och gick till Sandra.
Snart ska jag färga håret lite ljusare... I smyg, för McLovin' gillar inte att jag är blond.
Han har a thing för brunetter. Men nu är vi gifta så han får ta och gilla läget.
Dessutom är jag ingen äkta brunett, som han trodde när vi träffades... Luuuuurad!


Oh well!
Nu ska jag somna Lilja...

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0