Crazy bananas!

Igår gick jag och Lill-Allan Bajsbrallan in till Höör och hälsade på Elisabeth(EnFistablett).
Det var jättemysigt!
Issen kom oxå dit lite senare och vi drack te och saknade högstadietiden tillsammans.
När klockan slog kvart över nio stod McLovin' utanför med bilen och väntade, så vi åkte hem och firade att han fått sitt jobb tillbaka. Det innebar att när jag ställde mig på vågen i morse blev jag allt annat än glad!
Kollade på ett kort som var taget för några år sedan, när min mage och mina tuttar faktiskt var där dom skulle vara och inte nere vid knäna.
Det blir nog till att gå till Farbror plastikkirurg när vi avlat färdigt alla våra avkommor.
Eller inte... Jag ska nog bära min sladdriga kropp med stolthet!



Vaknade idag av att Lill-Allan höll på att krypa ur vår säng.
Jag gick upp och matade henne och skulle själv äta lite fil med banan, då finns där inga bananer!
Faaaaaaaaaaaaaaaan!
Skällde lite på McLovin' som sa att han gett dom till Bella, då föreslog han att jag skulle ta kanel på istället.
"JAHA! OCH VAR SKA JAG FÅ KANEL IFRÅN?!"
"Ehm..."
Han kunde lika gärna föreslagit att jag skulle köra ner och handla bananer istället för att slå till med nåt annat som vi inte och har(och har aldrig haft för den delen heller) hemma.
När mina menshormoner lugnat ner sig hällde jag i lite proviva istället.
Det var faktiskt gott!
(Kan tillägga att bananerna han kastat var ruttna.)

Idag ska jag ut och kolla till Meas hovar, jag hoppas att hennes hovröta(örk!) börjar bli bättre.
Efter det ska vi handla och sen kommer Sandra.

Busy day, busy day!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0