Hemskt!

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1619324/ettaring-glomdes-dog-i-pappans-varma-bil

Detta är såååå hemskt, så jag finner inga ord för det!
Hur kan en sån här sak hända?...
Hur kan man som förälder glömma sin älskling en hel dag ute i solen?
Men samtidigt kan vi inte alltid styra över våra hjärnor, speciellt inte i stressade situationer.
Barnet kanske sov i baksätet av bilen och pappan var inställd på att gå till jobbet och var jätteförsenad?
Jag säger inte att detta är någon ursäkt som gör det hela okej, jag förstår själv inte hur man kan glömma sitt barn en hel dag ute i en bil. Men vi är alla mänskliga.
Jag tror inte att han med vilje satte sitt barn i bilen och hoppades på att barnet skulle dö.
Pappan har blivit smutskastad på många olika internetsidor, kanske med all rätt enligt många.
Men tror ni inte att han fått sitt straff?
Att upptäcka att man gjort en sån stor miss, som leder till att ens barn dör lär ju vara det värsta som någonsin kan hända.
Hur ska man någonsin kunna förlåta sig själv?

En väldigt tragisk sak, som jag hoppas aldrig upprepas igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0