Var är solen?!

Idag är INGEN solig dag!
Jag blev väldigt upprörd när jag tittade ut genom fönstret i morse och fick se att min nyupphängda hängmatta blev knuffad hit och dit av vinden.
Jävla vind! Hade vinden haft ett hus hade jag åkt dit och kletat hundbajs på väggarna.
Men nu har inte vinden nåt hus, så det sket sig.
(Höhöhö, liten ordvits där. Fasen, vad rolig jag är! Och ja! Jag är fruktansvärt barnslig!(vet att alla surtanter sitter och tycker en massa) Fy på mig!)

Iaf...
Lilja är en bråkig bebis idag.
Hon är meeeegatrött och står i sin säng, tittar argt på mig och vrålar:
"MAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMMMMMMMAAAAAAAA!"
Hon borde VERKLIGEN sova nu!

Denna dag bjuder inte på så mycket, eftersom jag och Dick är lite krassliga.
Jag ska nog ut till min lilla Mea och pyssla.
Handla ska jag oxå göra, och moppa golv.
Just det! Uterummet ska städas...
Det var visst en hel del ändå.

Jaja!
Bäst att sätta igång... Bjuder först på lite sommarbilder från igår!

En bit av trädgården.

Dexter!



Promenix, promenix!


That's all folks!
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0