Skånes djurpark och fett hår.

Oh Lord, vad mitt hår är fett idag!
Ser ut som att jag har kletat in det med margarin.
Mitt balsam är inte så bra, håret blir liksom helt äckligt och glanslöst av det(som om ni är här för att läsa om mitt balsam?!).
Men men, it sucks!

Igår var vi på Skånes djurpark, vi mötte upp EMT med familj.
Emma var supermamma och hade korv och kylväska och allt möjligt med sig, hon förklarade att den kylväskan hade fått flest "plus" och var kanon! Bajsbrallan var glad bara hon fick lite ljummet vatten av oss, som vi tog fram ur vår simpla skötväska, som säkerligen aldrig sett ett "plus".

Va?! Jag?! Nej, jag lider inte av sömnbrist!... Eller?

Lill-Allan bajsbrallan med pappa! Emma byter blöja i bakgrunden.

Björnen...

Vargarna hade fått bebisar.

Sälen vinkar, den trodde den skulle få fisk... Luuuuurad!


Idag ska jag nog inte göra någonting, möjligtvis bjuda hem nån liten vän på kaffe.
Det hade varit mysigt.
McLovin' har ju bestämt sig för att gå till jobbet, så jag blir som vanligt lämnad hemma, som en liten hemmafru.
Nån som är sugen?
Bara att titta in!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0