Dryg Buddha!

Idag är en Lilja-och-Sofia-dag!
Inte så ovanligt, men ändå.
Jag tror jag har blivit skengravid igen... Mår illa hela tiden och är bara allmänt förbannad!
Blir sugen på en massa saker som inte är gott sen när jag äter dom... Hmmm.
Jaja, får väl ta ett test nästa vecka och se :)

Vi har varit i stallet idag och mockat.
Ska nog ut och rida ikväll när Dick kommer hem :)
Skoj!

Jag blir förresten galen på Buddha!
Han tar varenda chans han får och hånglar upp Lilja!
Han är så dryg! Han ligger och kollar på mig hela tiden och när jag tittar bort(tror han) så sträcker han ut tungan och slickar på henne där han kommer åt. Fot, hår, fingrar kvittar... Bara han får smaka på den goda bebisen.



Nu är det mysdax!
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0