Flytt, purré och kiltar!

Idag är en seg dag...
Har varit i stallet och mockat lite... Vi ska flytta Defy till Sätofta imorn.
Vi ska bo hos Emma och Salle :)
Ska rida dit Defy, men eftersom hon tycker att det mesta är läskigt och vi ska över ett järnvägsspår ska jag ha Dick med mig. Han måste hålla henne om jag ska hoppa upp(ifall jag behöver hoppa av), för hon vill inte stå still när hon är stressad.

Idag ska jag göra fiskpurré och köttpurré... Mmmmm.
Skoj!

Förresten så har min Enfistablett förlovat sig!
Fick inte säga nåt innan, men nu är det ingen hemlis längre, så jag säger:
"GRATTIS!" Är såååå glad för deras skull!
Dick tyckte att det var smart av Ross att fråga henne innan det är för sent!
"Det var på tiden! Bäst att snärja henne medans hon är ung och dum!"... Hahaa :)
(Han sa det inte på ett elakt vis Bettan, bara på skoj!)
Iaf... Grattis igen! Väntar mig att bli bjuden på bröllop i Skottland och inte i tråkiga sweden?
Vill hemskt gärna se Ross i kilt! Och se om det stämmer att dom inte har sina små herrtrosor på sig under...? 

Jaja, får väl sätta igång med purréskiten!
Tjo!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha, åh du är så fin sofaja :) Klart ni blir bjudna till Skottland, men det tar nog ett tag så ni kan väl komma innan utan att det blir bröllop. Och för att bespara dig chocken ifall du skulle undersöka så kan jag säga att JO det är sant, härligheten dinglar fritt!

2009-03-07 @ 13:17:50
Postat av: Bettan

Haha, åh du är så fin sofaja :) Klart ni blir bjudna till Skottland, men det tar nog ett tag så ni kan väl komma innan utan att det blir bröllop. Och för att bespara dig chocken ifall du skulle undersöka så kan jag säga att JO det är sant, härligheten dinglar fritt!

2009-03-07 @ 13:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0