Good luck, sexymama!

Mina bröst blir bara hängigare och hängigare!
Det är helt sjukt, behöver snart ingen BH, bara att slänga dom över axeln.
Dom kanske känner sig allmänt nere...
Får kanske ta en tutt-dag och köpa nya fina BH:ar så dom blir glada och uppåt igen?!
Jag ska ju till lund med Marran på tisdag, kanske en bra dag att ta tag i detta problem.

Jaja, iaf...
Idag har jag varit och testat en häst, som jag ska börja rida.
Blev iofs sugen på unghästen som fanns där oxå, ska testa henne nästa gång.
Vi får se hur det blir!

Ikväll har vi bara flummat rundor, skulle mysa men vi vet nog inte riktigt hur man gör längre...
Jag försökte dansa en sexig vicka-på-rumpan-dans för Dick, och då utbrast han bara:
"VAD GÖR DU?! KLIAR DET I RÖVEN ELLER?"
Men jag ger mig inte...

Nu ska jag fösöka igen.
Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0