Hemlig tomteälskare?

Idag tog jag hem westernsadeln från stallet och rengjorde den och lite sånt.
Ska köpa ny sadeljord(eller stavas det: sadelgjord? :S) för Defy är ganska fet.
Ska ta bild imorn när den ligger på!

Annars har det inte hänt så mycket.
Dick ringde precis och sa att han var på väg hem från jobbet.
Jag låtsades vara tomten och han lät faktiskt ganska osäker på om det var jag eller inte.
Hoppas att han visste att det var jag, för annars har vi stora problem, han sa nämligen:
"Älskar dig, Pusshej!" i telefonen.

Nu ska jag få stopp på Liljas vrålande.
Hon sitter i babysittern och tar i allt vad hon kan...
Tror hon bajjar, för hon är helt röd i huvudet.
Ja jävlar vad hon låter förbannad, borde nog gå och hålla henne i handen.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0