Idésprutan Vernersson!

Jag ska bli rik!
Det är fan min tur nu, om jag så ska vinna på lotto eller hora i gatuhörnen(måste nog operera brösten såfall först).
Funderade ett tag på att fejka min egen död, men då kom jag på att jag inte har nån livförsäkring...
Vi avböjde att skaffa en sådan bara för att jag kollat för mkt på TV4fakta.
Där verkar det ju som att alla män är störda i huvudet och mördar fruar till höger och vänster så fort nån av dom har livförsäkring.
Men sen kom jag på en annan idé...
Jag ska avla fram en ny djurras.
Tänk själv, jag har värsta guldläget... Har häst, hund, katt och gris.
Vem vill inte ha en hund man kan rida på(häst/hund), eller en gris med lång päls(katt/gris)? Eller varför inte en vaktgris som kan skälla och yla när det kommer en tjuv(hund/gris)?
Men sen kom jag på att mina hundar är homosexuella, katterna kastrerade och grisen är mest intresserad av Dick och det går jag INTE med på, hur rik jag än blir.

Back to the drawing board!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0