Olydig vagina!

Idag börjar min hårdträning!
Men inte vilken träning som helst... Jag ska nämligen öva knipövningar!
Inte bara för att jag får ta och vrida hela kroppen åt alla möjliga håll för att över huvud taget känna någonting när jag och Dick har sex... Jag är tydligen inkontinent med! Det ni!
När jag skällde på Buddha för han åt kattbajs börjde jag mig fram och vrålade på honom som en hel karl...
Då kände jag att mina slidmuskler svek mig och gav vika för mitt urin, som började droppa...
Bull läge!
Tur att man inte var naken...
Då hade jag nog sagt till Dick att det var Buddha som kissat på golvet.
Jag ställer upp för honom hela tiden, då kan väl han ta på sig skulden för det!
Det minsta den damphunden kan göra.

Nu ska jag "träna"

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0