PALLA!

Idag har varit en konstig dag...
Alla menshormoner gör mig smått galen!
Varit ganska irriterad, men det är faktiskt inte bara hormonernas fel...
Blev ganska mycket ett tag.
Men iaf... Konstigt blev allt!
Jag är ganska dålig på relationer, på det sättet att jag har svårt att dölja mina känslor. Minsta lilla grej syns i mina ögon och det är ganska drygt, för man blir ofta missuppfattad.
Önskar att jag var lite mer likgiltig, det hade varit skönt.

Inte nog med det...
Ringde till sjukvårdsrådgivningen ang. Liljas förkylning, de sa att jag skulle åka till akuten med henne, eftersom hon hade svårt att andras. Så det gjorde jag.
Träffade en läkare som var lide stressad, hon sa att Lilja var röd i halsen och fått en kraftig virusinfektion, sen gick hon ut ur rummet.

Räddningen av denna dagen var nog att jag mötte upp Dick när jag var i Lund så vi kunde äta. Hade bara ätit frulle på hela dagen och kl hade redan hunnit bli 21.

Nu är vi hemma och jag ska ta en öl, gå och lägga mig och försöka glömma att denna dagen ens existerat!

PALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0