Sadel...

Idag har jag och Lilja varit i stallet massa timmar!
Hon sover så gott utomhus, den lilla fisen.
Emmas westernsadel passade inte Salle, så jag ska köpa den av henne.
Kul på ett sätt, men väldigt tråkigt ändå... Emma har ju ingen sadel nu :(
Jag har iaf lovat Emma att hjälpa henne banta ner Salle, så nu ska vi sätta igång!

Imorn jobbar Dick heldag, så jag ska väl hänga i stallet och lulla.
Han är ledig fre-sön, så då ska vi mysa! :D
Yeeey!

Nu ska jag ha kvalitetstid med Jabba, han har saknat mig idag.
Tjo!

Just det!
En sak till...
Som vanligt vill jag bara påminna alla bitterfittor som läser min blogg och lämnar dryga kommentarer: Ingen tvingar er att läsa, kära vänner. Känner ni att ni har bättre saker för er än att läsa min blogg, så ägna er åt det istället. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra kusin

älskar din blogg!

2009-03-12 @ 20:23:28
Postat av: Anonym

Tackartackar, kära kusin! :D

2009-03-12 @ 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0