Skriet från vindrutan...?

Jag vet!... Jag har varit superdålig på att skriva.
För en gångs skull kan jag faktiskt ärligt säga att jag har varit upptagen, utan att det innebär att jag ligger i soffan och äter choklad och kollar film.
Har varit upptagen med Mea, som har kommit nu och hon är världens finaste!
Min alldeles egna pålle.
Har satt igång henne nu i helgen och tänkte slänga upp lite bilder.


Jag, Mea och finnen på näsan myste lite i hagen innan vi red ut.


Dick blev modig och red en sväng i padocken :)

Igår var vi hos EMT och vinade och åt pizza i mörkret.
Inger var barnvakt och taxi, som tur var, för jag var inte nykter nånstans.
Vi shottade Absinth, så det gjorde ont i munnen, och betedde oss som tolvåringar.
Vi hade jättekul, med andra ord! :D

Jag hörde nog världens äckligaste uttryck idag, förresten!
Vi var i Eslöv idag och handlade ett täcke. Det började regna, så vi fick slå på vindrutetorkarna...
Helt plötsligt hör jag Dick säga: "Dom jävlarna skriker lika högt som en torrknullad kärring!"
Hur han vet hur det låter när en kärring blir torrknullad vill jag absolut inte veta, jag lär ändå få mardrömmar så det räcker och blir över av dom bilderna som min hjärna fantiserade ihop.
Örk!

Nu ska jag få Dick att slita sig från sitt playstation... Blir svårt, kanske kommer behöva visa lite hud.
Önska mig lycka till!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Nanna

Fin häst =) Hur gammal är hon? Hur mycket kostade hon att köpa?

2009-04-09 @ 16:52:17
Postat av: Anonym

Ja, visst är hon! Hon är 17, räddade henne från slakt.

2009-04-10 @ 19:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0