Skrik och kli...

Idag kom min westernsadel, den är så sjukt cool!
Hoppas den passar!
Den ser ut att komma direkt ur en gammal film.
Väldigt trevligt!

Jaha... Från en rolig nyhet till en tråkig nyhet...

Min älsklingsbebis har bestämt sig för att få vattkoppor idag, jobbigt!
Jag blev jätteirriterad på henne i morse för hon bara vrålade rakt ut hela tiden, men nu förstår jag varför iaf.
F'låt!
Stackars Ploppan!
Jag tycker att det är så frukansvärt läskigt med sånt...
Har jättefobi mot finnar, eksem och blåsor och sånt... Prickar över huvud taget helt enkelt.
Kliar i hela min kropp när jag ser dom.
Stackars Lilja! Det måste ju klia och vara skitdrygt! Är nog iaf liiite värre för henne än vad det är för mig.
Stackars, stackars, stackars bebbeälsklingen!
Kolikbebis-tiden börjar göra sig påmind nu när det är massa skrik dygnet runt... IGEN!

MEN...
Det går väl över som allt annat!
:)

Tror Lilja vill tillbaka in i min mage...


"Happy times! No chicken pox!"

Ett hus fullt av kaos säger:
Adjö för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0