Utlösning i sovrummet.

Våra hundar är så jävla äckliga!
Igår låg Buddha och slickade på Dexters snopp(som vanligt)...
Jag brukar säga till dom att dom får ta det när vi inte är i samma rum, men jag märkte inget... Förrän det var för sent!
Helt plötsligt flyger Dexter upp och trycker ner Buddha i golvet och skäller ut honom.
Why?
Någon av dom fick utlösning och Dexter blev upprörd!
Helt sjukt! För det första är det äckligt att Buddha är totalt besatt av Dexters snopp och för det andra är det äckligt att Dexter särar på benen så fort Buddha kommer i närheten.
Men jag tycker ändå det är taskigt av Dexter att behandla Buddha så respektlöst när han har tillfredställt honom...
Typ: "Stick, kvinna! Du har gjort ditt!" 
Jag tror att det är så att Dexter tycker att det är lide mysigt när Buddha suger av honom, men samtidigt är han förvirrad över sin homosexuella läggning.
Jag ska försöka ta mig ett snack med dom båda två...

Tillbaka till MIG!
Imorse fick jag knäckebrödsmulor i mitt nattlinne,så jag lyfte på linnet och borstade bort dom...
Upptäckte då att all lös hud på magen fick mig att se ut som Fat Bastard i Austin Powers.
Så jag körde igång med att smeka mig på magen och vråla:
"I´m dead sexy! I have a dead sexy body!"... Ni vet när han ligger i sängen och smörjer in sig med kyckling.

Skulle vara ett skämt, men det var mest sorgligt.
Sen var jag inte hungrig längre.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Men det är så det ska vara. Efter att man fått sin utlösning så vill man bara "Hejdå kvinna, du har gjort ditt" ;P haha

2009-03-11 @ 11:45:03
URL: http://jonasperre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0