En frisk fläkt av kärlek!

Igår fick jag och Dick en idé... Vi förlitade oss på att vår kärlek skulle bota mig! :)
Ett gammalt hederligt samlag fick det bli, dock med ond hals och feber.
Efter allt sexande höjdes iaf mitt ego om inte min hälsa...
Dick sa nåt liknande med: "Oh my GOD!"
Då svarade jag(som befann mig låååångt bort i Sofia-is-the-man-land):
"Äh, du kan kalla mig för Sofia!"
Efter det somnade jag och vaknade inte förrän 10 i morse!
Och när jag vaknade hade jag ingen feber, halsont var nästan borta och mitt ego var normalt igen.
Jag börjar äntligen bli frisk!

Nu är det bara att vänta och hoppas att ingen annan av oss blir sjuk innan fredag, för då bär det av till Grekland!
Woho!

Nu ska jag klä på mig!

PEACE!

(Till mamma: Självklart har jag och Dick inte sex med varandra, vi håller handen ibland men det är allt. Var inte orolig!)


Kommentarer
Postat av: Hilda

åhmenguuud, jag vill också till Grekland. Fa ta dig! Puss

2009-05-19 @ 11:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0