Veckan...

Idag har varit en lugn dag...
Har ridit lite på Mea, handlat lite och hämtat ut ett paket på pågakiosken.
Hade beställt lite saker till Lilja, nu till sommaren.

I mitt huvud existerar bara 2 saker för tillfället...
Den ena är Grekland!
Snart bär det av mot solen!
Soooooooooooom jag längtar, det ska bli så härligt!
En hel vecka av värme, god mat, gott sällskap och mys!

Hur som helst... Denna veckan bjuder på lite av varje...
Imorn kommer Issenkissen och hälsar på, på onsdag är det föräldragrupp, mitt och Liljas pass ska hämtas, det ska handlas inför resan, rida och babysimma.
Och mitt i allt detta ska jag hinna med att vara ett mens-monster oxå... Tråkigt nog så blir det antagligen inga som helst problem att hinna med det.
Meeeeeeeeeeen, that's life! Vissa har oturen att bli en riktig PMS-kärring en gång i månaden.

Nu ska jag iaf dricka lite vatten och klappa mig själv på huvudet för att jag gått ner 3 kilo.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: mamma

grattis sofia!!! lycka till i fortsättningen .och du är vacker som vanligt men i ljust hår blir du ljuv som få!!!!

2009-05-11 @ 20:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0