Babysim.

Jag snörvlar, nyser och har mig, det gör McLovin' med.
Men gissa vem som inte gör det...
BRALLAN!
Hon blir väldigt sällan sjuk.
McLovin' tror att det är för att hon äter massa jord och skit och i stort sett äter från golvet tillsammans med djuren... Myyyyys!

Men idag ska jag försöka rycka upp mig lite, för jag ska babysimma.
Dvs simma med min bebis :)
Jag hamnade i en helt annan grupp än innan, så jag ska ha mamma med mig som stöd.
Förhoppningsvis tar vi kameran med oss oxå, så det blir lite foton!
Känner mig egentligen inte särskillt taggad, för jag fick inte på mig min snygga baddräkt när jag provade den.
Såg ut som en jättekorv som försökt klämma ner sig i en dykardräkt för barbiedockor.
Men jag hittade en tankini som satt liiiite mindre fult, nu ser jag mer ut som jultomten i för litet linne.
Och jag gillar ju julen, så det blir bra!

Meeeeeen, nu ska jag iaf gå och göra ingenting, för min hjärna har semester.
Tjo!




Såhär ser magen ut nu(vecka 21+0)
Dom härliga bristningarna fick jag för att min mage växte galet fort när jag väntade Brallan!
Och ut kom en megabebis på 4200 g och 55,5 cm. 

Kommentarer
Postat av: Diana med Hampus & Nathalie

vill vi se bilder! vi vill se bilder :)

2009-11-06 @ 12:58:32
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Diana med Hampus & Nathalie

gud vad många bullar som ligger där inne :). och skylla på att man är gravid fniss.



skämt o sido!.



undrar om du får en lika stor bebis :) tror det är en pojk där inne :).

2009-11-06 @ 14:56:22
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0