Blandad helg...

Idag är det babysim!
Det ska bli nice :)
Brallan
tycker att det är sjukt kul.

Man får passa på att ha roligt när man kan, för imorn blir det ingen kul dag!
Mea åker till sitt nya hem då...
Väldigt blandade känslor.
Det känns bra, samtidigt som det är jättetråkigt att lämna henne ifrån mig.
Men nu kommer hon få mer uppmärksamhet och få gå tillsammans med andra hästar i hagen, så det blir bra för henne.
Dessutom kommer vi ha råd att leva igen, förhoppningsvis.

Men men...
Jag har sagt till alla runt omkring mig att inte prata om det om jag inte tar upp det själv.
Så jag hoppas att jag inte blir påmind om att min vän flyttar alltför ofta!

nu ska jag kolla på Hem till gården!
Wohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0