Borta...

Nu har min Mea, som inte längre är min Mea, åkt iväg!
Det känns jättejobbigt och sorgligt och gråten sitter i halsen hela tiden.
Men hennes nya ägare verkar vara jättegullig och bra och vi ska hålla kontakten.

Usch, vilken jobbig dag!
Jag sysslesätter mig med tvätt tills McLovin' kommer hem.
Tvättar alla hästkläder, så dom kan läggas in i skåpet, så jag slipper se dom på ett tag.
Det känns verkligen som jag mist en vän...
Och det känns som jag svikit henne, genom att jag inte längre har råd att ha henne kvar.

Förlåt...

Jag och Mea i våras...

Picknick...

Mea har lite Pappa- och Brallan-mys...

Så duktig och ivrig att lära sig...



Kommentarer
Postat av: emelie

Det kommer bli bra, även om det tar tid... Men du har ju dina andra vänner också :) Ring om du vill prata !

2009-11-14 @ 19:53:51
URL: http://emmelisafisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kommer nya, mer lägliga tider då det kommer dyka upp en ny vän som behöver dig som du har tid till. Kanske en som även dina barn kan ha kul tillsammans med =) Ibland styr ödet och din häst kommer säkert få det jättebra i sitt nya hem.

2009-11-17 @ 20:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0