Kvinnor från Venus och män från...?

Brallan har det besvärligt idag...
Hon är jättemammig och ledsen.
Stackaren!

Jag tror att hon fått för lite sömn inatt.
McLovin' väckte oss vid halv 4 i morse...
Japp, det är sant! Jättesant!
Jag ska ta det kortfattat från början.

Igår efter min och McLovin's sexy-time hann vi inte ens ut i badrummet innan han sa:
"Det var jätteskönt! Är det okej om jag spelar(TV-spel)?"
"Ehm... Jaha, ja, det är det väl. Men kan vi inte mysa lite först?"
"Joo..."
Vi la oss i sängen igen och jag låg och pratade om vad som hänt under dagen medans McLovin' såg ut som om han höll på att bajsa på sig.
"Men gååå då! Jag ser ju att du hellre vill spela!"
"Okej, jag älskar dig!"
Han pös ut i vardagsrummet och jag la mig och läste en timme, tills jag somnade vid 23-tiden...
Kl halv 4 på morgonen hörde jag hur McLovin' pratade i vardagsrummet.
Då hade människan suttit uppe hela natten och spelat sitt jäkla TV-spel med sina kompisar och pratat i sin töntiga helikopter-microfon, så han väckte både mig och Brallan.
Jag blev ganska sur och frågade honom hur i helvete han kunde sitta uppe och spela hela natten, men inte offra 20 minuter att prata med sin fru?! När han dessutom hade jobbat hela dagen och inte kommit hem förrän vid 8 på kvällen!
Då skämdes han som en liten hundvalp som bajsat på golvet...
Vi gick och la oss och jag kunde ju självklart inte somna om direkt och både Brallan och jag sov jättedåligt resten av natten.
Och eftersom det var McLovin's natt var det ju meningen att han skulle ta hand om henne.
Men stackars mannen var ju så trött av allt spelande att han var helt utslagen, så jag fick sparka honom på benen varje gång Brallan grät, för att han skulle vakna.

Så idag är vi trötta, jag och Brallan...
Och superglad är jag väl inte direkt, men eftersom jag förlåtit McLovin' så får jag ju helt enkelt ta och svälja alla kommentarer, som så gärna vill komma ut.
Han menade ju inget illa, men det han gjorde var väldigt osmidigt och ganska okänsligt.
Jag vet inte, jag kanske överdriver, men jag tycker inte att man gör på det viset.
Visst, tycker han att det är kul ska han givetvis få spela hur mycket han vill, men det ska inte behöva gå ut över resten av familjen!

Men men...
Det sägs ju att kvinnor är från Venus och män är från Mars, men ibland känns det som att McLovin' är från Pluto, som inte ens är en planet som tillhör vårat solsystem längre.








Kommentarer
Postat av: Zandra

Oh vad jag känner igen det där! Alex är likadan,men det gäller dock Wow. Men Usch vad dom där jäkla spelen kan förstöra! Skönt iallafall att han spelar mindre nu än tidigare.. Kramar

2009-11-27 @ 12:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0