Fars dag!

Idag är det alltså Fars dag!
En dag då alla pappor ska bevisa att dom förtjänat titeln: "Pappa/Far", och ta hand om barnen hela dagen, så mammorna kan få vila och ta hand om sig själva.
Härligt!

Vi ska iväg till McLovin's pappa och äta middag...
Sen efter det ska vi nog göra så lite som möjligt, för jag har fortfarande lite sjukdomar kvar i näsan.
Not so hot!

Nu ska jag iaf hitta några kläder att ta på mig, som passar... Kan bli spännande!

Tjo!

P.S
Grattis alla mammor, på Fars dag! Ta nu hand om er och njut! ;)

Kommentarer
Postat av: mirella wastesson

Hey hallå snäckan, tack för senast, alltid lika trevligt när Ni kommer ;-) .. hoppas att Er förkylning lagt sig .. ha de bäst .. kram Mirella

2009-11-12 @ 21:55:20
Postat av: S

Hej på dig, du! ;) Vi tycker att det är jättetrevligt att hälsa på er oxå! Synd att jag var så tjock i huvudet bara... Kunde varit lite mer social ju :) Kram

2009-11-14 @ 08:52:02
URL: http://sebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0