Have you seen the muffin man?

Sotarna var precis här.
Fan, vad dom kan stöka ner.
Först stod dom på skomattan och sprätte av den värsta leran från skorna, sen klampade dom in med sina bergsklättrarkängor(som konstigt nog fortfarande var skitiga) på mitt fina golv och började förgripa sig på kaminen.
När dom var klara sopade dom undan lite sot med en minimal sopborste och klampade ut igen.
Bläääääääää!
Måste städa, städa, städa!
Besiktningen gick inte genom för den delen heller, för Klåpar-Gubben som bodde här innan oss har klöddat till det ordentligt med konstiga hemmabyggen.
Men det känns ju bra!

Om några timmar ska jag iväg med min bil, hon är sjuk.
The Muffin Man ska fixa henne.
The Muffin Man är McLovin's bror, och anledningen till varför jag kallar honom det är för att han, av någon anledning, har han låtit håret växa ut. Så nu ser det ut som han har en stor muffin på huvudet.
När The Muffin Man berättade att hans tjej, som läser till frisör, fixat frillan till honom sa McLovin' lite diskret till mig:
"Påminn mig att aldrig gå dit."

Men men...
Nu sover Brallan middag, så det är väl dags att sätta igång och städa efter sotarna.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: emelie

Vad klantigt av dem att stöka ner!! Kunde de inte ta av sig skorna ens?;S

2009-11-23 @ 12:56:59
URL: http://emeets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0