Kleptomanen...

SUCK!

Brallan bara snor...
Hon snor allt som hennes små fingrar kommer åt, och sen gömmer hon allt på "bra ställen", så att inte vovven, eller nån annan för den delen heller, ska hitta dom.
Mina meningar om dagarna börjar oftast med:
"Lilja! Var är min/mina..."
Meningarna slutar ofta med:
"...borste/hårsnodd/skor/trosor/diskborste/nycklar/telefon/kattunge(osv osv!)...?"

Det var ingen som berättade för mig, innan jag blev gravid, att jag skulle få en zigenarbebis!
Herregud, jag vet att det är finanskris, men om hon ska sno kan hon väl iaf sno av nån annan familj!
Detta gynnar ju inte oss på nåt vis alls!


Kommentarer
Postat av: Diana med Hampus & Nathalie

Jo jag förstår hur du tänker- men du säger även att man vet inte hur den påvägar på längre sikt- men du tog sen själv ? Då kan ju något hända dig.



Jag vet inte hur många ban som blivit testade men många barn kommer hinnas vaccineras innan mina barns tur så jag ser ju då om det har hänt dem något först.



Sen det att föräldrarna vaccineras då dras det inte hem.. Men svinet är ju luft buret . Kan smitta ditt barn när du är i affäre. När brevbäraren lägger Posten din låda och sen tar du i det och tar du i något annat och sen i brallan så har hon fått det..



Jag skiter i hur andra gör med sina barn :) det är helt upp till varje människa :) tyckte vara set är kul och se vad folk har för tankar..

2009-11-29 @ 18:31:46
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Jag

Jo, visst kan jag få biverkningar på längre sikt oxå, men det bryr jag mig inte lika mycket om. Ens barn är det mest värdefulla som finns och det är svårt att fatta ett beslut när t.o.m läkare sätter sig emot vaccinet.

Och det står på informationslapparna att man ska vaccineras för att inte smitta andra, vet inte hur pass bra det stämmer, men jag tycker att mitt i all hysteri om svininfluensa och vaccin så är det mycket som motsäger sig själv.



Vi får se hur vi gör...

Det har blivit fel med vaccin förr och kan bli det igen.



Tufft val!

2009-11-29 @ 18:56:24
URL: http://sebra.blogg.se/
Postat av: Diana med Hampus & Nathalie

haha vad jag älskar dina inlägg =)

2009-11-30 @ 21:26:32
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0