Mammas nya kille...

Jag tycker att det är helt galet att jag aldrig får träffa mammas kille!
Dom har ändå kilat stadigt ett tag, så jag borde ju få bli lite mer involverad.
Hade det varit jag som hade uteslutit mamma ur mitt kärleksliv hade hon blivit helt hysterisk och börjat spionera på mig.

Men nu är det iaf så att jag är en duktig detektiv, så detta vet jag om mammas kille:

- Han jobbar på AstraZeneca, så man skulle kunna säga att han är knarklangare.
- Han pratar inte som vi gör här i Skåne, utan lite mer som typ Kungen.
- Han äter mat, för mamma och han går på restaurang.
- Han kan bowla, så jag vet att han har tummar, eller iaf en.
- Han har katter som husdjur, men eftersom han är man, så är han ingen crazy cat lady.
- Om man läser hans efternamn fort tror man att där står Gardin.
- Enligt mammas grannar spelar han gitarr väldigt fint.
Och sist, men inte minst:
- Han fyller år nån gång under sommarhalvåret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0