Min älskling bet mig och nu är jag sjuk!

Ja, det är sant!
Jabba, den glupske lille jäveln, snodde ost från bordet igår.
Principtanten, Sofia, for efter honom och tog ostskivan ur munnen på honom.
Såg att jag missat en bit och bara fick med mig typ halva skivan, så jag gick loss på resten av den...
Och PANG så smällde Jabbas käftar ihop rakt på min tumme!
Det gjorde ASont!
Fick alldeles säkert kattsnuva eller nån äcklig parasit i fingret!
Migränen hängde ju såklart med min hjärna hela dagen igår, så jag gick och la mig i hopp om att bli bättre.
Det blev jag inte...
Jag vaknade i morse av att McLovin' släppte in Brallan i sovrummet och sa: "God morgon!"
Upptäckte att jag inte bara hade migrän, utan även halsont och snuva!
Och vet ni vad min dotter tyckte var ett bra sätt att muntra upp mig på?!
När jag låg där i sängen och vred mig i plågor, så tog hon ett glas vatten och hällde över mig!
Asså, hallå?!

Denna dan kan ju iaf bara bli bättre!



Låt er inte luras av deras oskyldiga utseénde...



Skenet bedrar!

Kommentarer
Postat av: Diana- mamma till två hjärtan!

Hahaha :) haha skrattar åt brallan och lämnar bloggen igen med ett leende på läpparna. :)

2009-11-05 @ 19:55:24
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Hilda

Skojar du? Jag tycker hon ser ut som en liten djävul. Någon man inte vill möta i en mörk gränd.

2009-11-05 @ 22:01:50
Postat av: Jag!

Nä, det är klart, Hilda! Dig hade hon lätt kunnat ta!

2009-11-06 @ 10:38:32
URL: http://sebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0