Pregnant lady!

Förresten så kommer jag INTE att lägga upp bilder från babysim!
Mamma var med på simmet och när hon såg mig i mina badkläder sa hon först:
"Vad är det du har på dig? Ska det vara så?"
Sen la hon till: "Dina bikinitrosor rullar sig under din mage, har du ingen baddräkt?"
Hon är väldigt finkänslig, min mamma!
Men det är klart... Jag såg ju faktiskt ut som jultomten med man boobs.
Hade jag haft en baddräkt eller möjligtvis en burka hade jag varit mycket lyckligare!

Men men... That's life!


Kommentarer
Postat av: Diana- mamma till två hjärtan!

Hahaha det måste ha sett roligt ut ;) ska vi gå och bada en dag??? :)

2009-11-11 @ 22:57:39
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0