Sadist? Javisst!

Nu är det gjort!
Jag och McLovin', som hade bestämt oss att Brallan inte skulle vaccineras, gav upp och blev marionettdockor, som dom flesta andra av Sveriges befolkning.
Vi lät den hemska BVC-tanten sticka Brallan i benet(mitt önskemål, dock, så hon slapp få ont i armen) med sin stora nål.
Det gick ganska bra!
Det blev bara lite gråt och Brallan blev arg så fort tanten pratade med henne.
Då försökte den hemska BVC-tanten locka Brallan med ett Bamse-bokmärke, men vem fan vill ha det?
Inte Brallan iaf!
Inte om det innebär att man ska behöva prata med en sadistisk sköterska, som precis stabbat en i benet med en nål!

Efter vaccineringen åkte vi och köpte en spis/ugn!
Jag har varit sur i över ett år, för att vår ugn inte fungerat!
Men NU, NU är jag glad!

Så NU...
Ska jag kissa, för bebisen tycker att det är galet kul att hoppa på min urinblåsa.


P.S
Var förresten på MVC och kollade bebisen idag med.
Allt var bra!

Kommentarer
Postat av: Diana med Hampus & Nathalie

ska ni ta reda på vad bebisen har för saker där nere?

2009-12-01 @ 19:17:03
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Jag

Vet inte... Vi har varit på första UL och än vet vi inte vad det blir :) Vi låter det nog bli en överraskning!

2009-12-01 @ 19:24:57
URL: http://sebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0