Vad vill du ha för ben? Ek eller körsbär?

Allt är så tyst...
Bara ljudet från tangenterna hörs :)
Wow! Det är verkligen skönt att bara andas!
McLovin' jobbar, Brallan sover, tvätten hänger på tork och Dexter ligger och skedar Jabba i sängen.
Total tystnad!

Innan var vi i stallet och mockade och myste med Mea.
McLovin' skulle springa en sväng med Mea, men i all iver blev hon lite stollig när det var dax att vända tillbaka till stallet. Så hon(enligt McLovin') sparkade nästan av McLovin's ben och betedde sig som en jävla galning, som var helt dum i huvudet! Och aldrig någonsin skulle han ens ta i henne igen!
Jag tyckte det hela verkade vara alldeles, alldeles överdrivet och gissar på att Mea bara hoppade till i svängen och lyckades av misstag träffa McLovin's ben.
För när jag tog över och började springa med henne var hon bara busig och glad.
Men vad vet jag? Hon kanske har blivit lite crazy bananas...
Iaf så kom jag på McLovin' med att stå och klappa Mea och be om ursäkt för allt dumt han sagt till henne när hon "nästan sparkat av honom benet" :)
Det var ju faktiskt väldigt gulligt!

Jag har förresten åstadkommit mer än en liten joggingtur idag...
Jag har lyckats färga all tvätt blå!
Varför har ingen sagt till mig att jeans färgar av sig?
Alla Brallans fina, rosa kläder har nu en konstig, batikmönstrad, blå färg och det är INTE tjusigt!
Vågar man slänga in en vittvätt efter det?
Tänk om där finns mer blått i maskinen :s
Och jag som fräste surt åt McLovin' när han sa:
"Vågar man låta dig tvätta?"

Fan, att han alltid ska ha rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0