Dirt bag.

Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy FAN, vad jag är trött!
Mina hormoner spelade mig ett spratt igår och jag surade tills långt in på natten.
Kul...
McLovin' försökte verkligen göra mig på bättre humör, men lyckades bara göra mig argare.
Du är så okänslig mot mig! Varför sa du det på ett sånt sätt? Varför tittade du på mig på det viset? Du älskar inte mig!
Och jag hittade bara mer och mer att vara ledsen över, medans McLovin' såg ut som ett frågetecken.
Sen äntligen vid 02 kapitulerade jag i sängen och vi blev sams igen och somnade.
Jag kan ju tänka mig roligare sätt att spendera min lördagskväll!
Men, idag är en ny dag... Och dag är jag alldeles för trött för att analysera allt han säger, så det blir nog inget sureri från denhär damen.
Stackars McLovin'!
Tur att det bara varar i 5-6 månader till...

Nu ska jag äta frukost och städa, medans Brallan vilar.
Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0