It's over!

ÄNTLIGEN!
Datorn är frisk!
Igår hämtade vi hem datorn, och så ljuvligt det var.
Skönt att slippa hålla på och klödda med mobiltelefoninternet!

Tänkte dela med mig lite av min mans lathet idag...
I morse när Brallan satt och kastade bullar över hela köket vid frukostbordet, fick hon helt plötsligt nog och ville springa iväg.
Jag bad McLovin' att ta Brallan och tvätta av henne, vilket han gjorde, medans jag skar upp fler bullar.
Då upptäckte vi att hon hade tryckt ner bullar och leverpastej i hela matstolen...
Istället för att då gå 3,5 meter snett åt höger och hämta en trasa, så han kunde torka av stolen, gör han nåt som han tycker är sjukt mycket smidigare.
Han tar hela stolen, går 3 meter snett åt vänster istället, och sätter upp stolen på bordet(?!) bredvid micron. På så vis kunde inte Brallan kunna komma åt den och kladda ner sig igen.
Hallå!?
Snacka om att ha städfobi!

Tänkte även passa på att lägga in bilder från senaste tiden...

Lat-ungen in action!

Om ni undrar varför TV:n har en egen lekhage, så beror det på att Brallan gärna tar sönder allt hon kommer åt.




Och såhär mysigt hade vi det igår... Vi gjorde läskiga lyktor och drack alkoholfritt vin :)

Min
lykta.

McLovin's lykta.





Nu fortsätter denna dag med mer mys.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0