En vanlig dag... Ingen födelsedag...

Idag har varit en vanlig dag...
Jag försökte mocka till Mea och hålla kolla på Brallan samtidigt.
Det gick inte så bra.
Allt slutade med att Brallan i stort sätt badade i Meas vattenhink och rullde runt i alla bajskorvar.
Meeeeen... Varför ha en overall om man inte får krypa i bajs?
Efter stallet handlade vi mat, och sen efter det kastade vi runt med maten i köket, för Brallan är för cool för att äta den.


Om nån timme ska vi åka till pappa i Hörby.
Mina bröder är hemma i Sverige(annars är den ene i Kosovo och den andre i USA) för tillfället, så jag ska passa på att träffa dom ikväll.
Jag kör det säkra kortet och väntar att köra tills McLovin' kommer hem, så han kan följa med.
Orkar inte med fler dispyter med vår kära dotter idag.
Det var ganska nära att hon blev till salu igår på Nova, så nu måste jag ha en paus, även om det bara är en timme.

Nu ska jag iaf försöka(med stor betoning på försöka) flirta lite med Brallan i hopp om att hon ger med sig och vilar en stund innan vi kör.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0