Grattis till mig!

Japp, idag fyller jag alltså 20 år för tredje gången.
Skönt att själv kunna bestämma hur gammal man är.
McLovin verkar dock tycka att jag blivit sjukt gammal och påpekar hela tiden vilka torra gamla tantpussar jag ger honom.
Men trots mina räliga tantpussar, så fick jag en väldigt härlig start på morgonen.
McLovin kom in med gitarren i högsta hugg och sjöng för mig, medans Brallan sprang fram till mig helt skräckslagen av hans tondövhet.

Jaja... Nu ska jag fira vidare.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Congrats old neighbour :) <3

2009-10-02 @ 20:43:35
URL: http://taannas.blogg.se/
Postat av: Hilda

Grattis rara frände. Jag tänkte ringa dig tusen gånger igår och till sist var det alldeles för sent. Ska vi inte gå ut och fira dig snart?

2009-10-03 @ 16:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0